Magazines

PLAĆENO OGLAŠAVANJE ILI ORGANSKI DOSEG?

Organski vs. plaćeni oglasi: kako oboje integrirati u svoju strategiju


Odabir između organskih i plaćenih postova? Uštedjet ćemo vam vrijeme za odluku: vjerojatno ćete htjeti napraviti i jedno i drugo.

Plaćeni i organski postovi su različite stvari i potrebno ih je koristiti za različite ciljeve. No, za holistički pristup koji uravnotežuje svijest s konverzijom, isplati se znati prednosti i nedostatke svakog od njih.

Creative Work

Ako ste novi u plaćenom oglašavanju, 2020. je zanimljiva za početi. Tijekom pandemije ljudi se više koriste društvenim mrežama.

Ali istovremeno, potrošnja na oglase ne prati taj porast prometa.

Najveće društvene mreže izvješćuju o usponima i padovima svojih prihoda jer mnogi brendovi pauziraju svoje oglašavanje, bilo da uštede novac za vrijeme ekonomske krize ili da zauzmu moralni stav protiv govora mržnje.

Organski postovi odnose se na besplatni sadržaj (postove, fotografije, videozapisi itd.) koje svi korisnici, međusobno dijele na svojim feedovima.

Euros

Kada organski objavite post za svoj brend, možete očekivati da će ljudi koji će ga vidjeti biti:

- manji postotak vaših pratitelja (a.k.a. vaš „organski doseg“)
- pratitelji vaših pratitelja (ako ljudi odluče dijeliti vaš post)
- ljudi koji prate bilo koje hashtagove koje koristite

 

Zvuči prilično jednostavno, ali razlog što su organski postovi na društvenim medijima temelj svake strategije digitalnog marketinga danas je taj što je najbolji način njegovanja veze sa svojim kupcima.

Na primjer, brendovi koriste organske objave za:

 - uspostaviti svoju osobnost
 - gradite odnose dijeljenjem informativnog, zabavnog i / ili nadahnjujućeg sadržaja
 - angažirati kupce

Image by Prateek Katyal

Plaćeni oglasi na društvenim mrežama druga je riječ za oglašavanje.

 

Brandovi plaćaju Facebooku, LinkedInu, Twitteru, YouTubeu itd. kako bi se njihov sadržaj podijelio s određenom novom publikom za koju je vjerojatno da će biti zainteresirana, „potaknuti“ njihov organski sadržaj ili dizajnirati jedinstvene reklame.

Plaćeni postovi su najbolji način da brendovi nađu novu publiku na društvenim mrežama i pretvare ih u kupce.

 

Brendovi koriste plaćene društvene mreže za:

 - podići svijest o brendu i privući nove pratitelje

 - promociju posla, sadržaja, događaja itd.
 - stvaraju potencijale za potaknuti konverzije.