MARKETING DRUŠTVENIH MREŽA

8 koraka kako kreirati uspješnu strategiju

Odaberite marketinške ciljeve na društvenim mrežama koji se podudaraju s poslovnim ciljevima.

Podesite S.M.A.R.T. ciljeve:

 - Specifično
 - Mjerljivo
 - Ostvarljivo
 - Relevantano
 - Vremenski ograničeno

Saznajte sve o svojoj publici.

Ključno je znati tko je vaša publika i što žele vidjeti na društvenim mrežama.

Na taj način možete stvoriti sadržaj koji će im se svidjeti, koji će komentirati i dijeliti.

Također je ovo važno ako želite pratitelje društvenih medija pretvoriti u kupce.

#2

Upoznajte svoju konkurenciju.

Analiza konkurencije pomaže nam shvatiti tko su i što im ide dobro (a što i ne baš).

Dobit ćete dobru informaciju što se očekuje u vašoj industriji, što će vam pomoći da postavite vlastite ciljeve društvenih medija.

#3

#4

Ako već upotrebljavate društvene medije, postavite sljedeća pitanja:

- Što radi, a što ne?
- Koga to zanima?
- Koje mreže koristi vaša ciljna publika?
- Kako je vaša prisutnost u odnosu na konkurenciju?

Kad prikupite te informacije, možete početi razmišljati o poboljšanjima.

Postavljanje računa i poboljšanje profila.

Imajte na umu da je bolje koristiti manje kanala dobro, čak i izvrsno nego se raširiti, pokušavajući održati prisutnost na svakoj mreži.

#5

#6

Pronađite inspiraciju.


Iako je važno da vaš brend bude jedinstven, ipak možete crpiti inspiraciju i s profila konkurencije, koja je možda  sjajna na društvenim mrežama.

#7

Napravite kalendar sadržaja na društvenim mrežama.


Dijeljenje izvrsnog sadržaja je bitno, naravno, no jednako je važno imati plan kada ćete dijeliti sadržaj da biste postigli maksimalan učinak.

#8

Procijenite i prilagodite svoju strategiju
Strategija društvenih medija izuzetno je važana za vaše poslovanje i vjerojatno je nećete savršeno postaviti odmah.

 

Kad ju počnete provoditi i pratiti rezultate, otkrit ćete da neki elementi ne funkcioniraju onako kako ste očekivali, dok druge rade čak i bolje nego što se očekivalo.

#1

Marketing društvenih mreža oblik je internetskog marketinga koji koristi web stranice društvenih medija kao marketinško sredstvo.

Cilj marketinga na društvenim mrežama je proizvesti sadržaj na kojem će korisnici komunicirati sa svojim društvenim medijima, komentirati, lajkati ili dijeliti i pomoći kompaniji da poveća izloženost svoga brenda i stvori širi domet kupaca.

Glavne platforme su Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn ...

Postoji pet temeljnih stupova marketinga društvenih mreža:

1. Strategija

2. Planiranje i objavljivanje

3. Slušanje i angažman

4. Analitika i izvještavanje

5. Oglašavanje